Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over Tickli. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onze Support afdeling.

Tickets zijn niet telefonisch te bestellen, alleen online via deze site.
Bij ons kun je betalen met iDEAL, Creditcard (Mastercard/VISA), Sofort Banking en MrCash
Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wilt betalen is dat natuurlijk heel vervelend.Wellicht dat er een storing was ergens in het betalingsproces, waardoor geen verbinding tot stand gebracht kon worden. Controleer eerst of het geld van je rekening is afgeschreven. Indien dit niet het geval is, dan kun je opnieuw een bestelling plaatsen.
Als het geld wel is afgeschreven, maar je hebt geen tickets ontvangen, neem dan contact met ons op.
Heb je de bestelling net gedaan? Wacht dan nog heel even af, het kan soms even duren voordat de tickets per e-mail worden verzonden. Heb je na een tijdje nog steeds geen ticket in je mailbox? Geen paniek, gekochte tickets kunnen door onze support afdeling nogmaals per mail toegestuurd worden. Neem daarvoor contact met ons op.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt het ticket wel aan iemand anders overdragen. Bij de entree wordt niet op naam gecontroleerd, maar op de unieke barcode van het ticket.
Dat is niet zo mooi, maar geen zorgen, dat kunnen we voor je oplossen. Neem contact met ons op en vermeld je naam, e-mailadres en de datum waarop je het ticket hebt besteld. Wij sturen je dan het ticket (met unieke barcode) nogmaals per mail toe.
De bestelde tickets zijn inclusief servicekosten per ticket. De hoogte van de servicekosten worden in overleg met de organisatie van het evenement/attractie/excursie/arrangement bepaald, aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden. Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de ticketprijs. De hoogte van de servicekosten kan dus per ticket verschillen.
De servicekosten dekken o.a. systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten en toegangscontrolekosten.
Transactiekosten zijn de kosten die gepaard gaan met het technisch mogelijk maken van het betalen van e-tickets. Deze kosten zijn afhankelijk van het land waarnaar het geld wordt verzonden en afhankelijk van de grootte van het te verzenden bedrag.
De transactiekosten worden apart doorberekend, omdat deze kosten niet per ticket worden berekend maar per transactie. Je betaalt dus per bestelling, en niet per ticket. Transactiekosten voor iDEAL en creditcard betalingen worden direct door de bank in rekening gebracht.
Het niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren, behalve als een evenement afgelast of verschoven wordt. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Tick Me!

Schrijf je in voor de Tickli Nieuwsbrief en blijf op de hoogte!