Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over Tickli. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onze Support afdeling.

Dat is niet fijn, maar geen zorgen, dat kunnen we voor je oplossen. Klik hier om je tickets opnieuw op te vragen of neem contact met ons op via support@tickli.nl (onder vermelding van je naam , e-mailadres en welke tickets je mist) of bel 043-6098536. Wij sturen je dan de tickets (met unieke barcode) nogmaals per mail toe.
Valt het evenement binnen de periode tot 1 juni dan word je door de organisator van het evenement (zo snel als kan) op de hoogte gesteld van het verdere verloop. Er wordt een alternatieve datum gekozen, of het evenement wordt afgelast. In beide gevallen handelt de organisator dit met jullie af. Mocht je niets van de organisatie gehoord hebben, neem dan zelf even contact met hen op of stuur ons een mail: support@tickli.nl met daarin je vraag en op wel evenement het betrekking heeft.
Als het evenement is geannuleerd wegens de maatregelen rondom Corona, ontvang je automatisch het geld van je ticket retour.
Neem contact met ons op via je reguliere kanalen. Dat kan per mail: support@tickli.nl of telefonisch tijdens werkdagen (van 09.00 – 17.00u) via: 043 - 609 8536. Samen bespreken we dan wat voor jouw evenement de beste oplossing is.
Tickets zijn niet telefonisch te bestellen, alleen online via deze site.
Bij ons kun je betalen met iDEAL, Creditcard (Mastercard/VISA), Sofort Banking en MrCash
Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wilt betalen is dat natuurlijk heel vervelend.Wellicht dat er een storing was ergens in het betalingsproces, waardoor geen verbinding tot stand gebracht kon worden. Controleer eerst of het geld van je rekening is afgeschreven. Indien dit niet het geval is, dan kun je opnieuw een bestelling plaatsen.
Als het geld wel is afgeschreven, maar je hebt geen tickets ontvangen, neem dan contact met ons op.
Heb je de bestelling net gedaan? Wacht dan nog heel even af, het kan soms even duren voordat de tickets per e-mail worden verzonden. Heb je na een tijdje nog steeds geen ticket in je mailbox? Geen paniek, gekochte tickets kunnen door onze support afdeling nogmaals per mail toegestuurd worden. Neem daarvoor contact met ons op.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt het ticket wel aan iemand anders overdragen. Bij de entree wordt niet op naam gecontroleerd, maar op de unieke barcode van het ticket.
Dat is niet zo mooi, maar geen zorgen, dat kunnen we voor je oplossen. Neem contact met ons op en vermeld je naam, e-mailadres en de datum waarop je het ticket hebt besteld. Wij sturen je dan het ticket (met unieke barcode) nogmaals per mail toe.
De servicekosten dekken o.a. de kosten voor beheer, support en promotie van de ticketshop. De servicekosten betaal je per bestelling, niet per ticket. Bij het kopen van meerdere tickets en/of verschillende soorten tickets, betaal je maar 1x de servicekosten.
Het niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren, behalve als een evenement afgelast of verschoven wordt. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden.
Wij respecteren jouw privacy en zorgen ervoor dat jouw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Alle informatie aangaande persoonsgegevens wordt in overeenstemming met de Europese Privacy-regelgeving, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en Nederlandse richtlijnen verwerkt. Voor een volledige beschrijving van wat Ticketshop Limburg / Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens doet, verwijzen wij naar onze Privacyverklaring.

Tick Me!

Schrijf je in voor de Tickli Nieuwsbrief en blijf op de hoogte!